Linsēklas! - Zelta Rieksts down

Linsēklas!

img_2906
Zaļais spinātu smūtijs ar linsēklām
2017.01.04
IMG_3520
Riekstu trifeles – pašu gatavota dāvana svētkos
2017.02.14
Show all

Linsēklas!

zelta_rieksts_infographic_linseklas

Kā vienā sēkliņā satilpst tik daudz labuma?

Linsēklas tik tiešām ir lieliska un veselīga dabas velte, ar ko papildināt savu ēdienkarti ikdienā, lai uzlabotu gremošanu, vitamīnu un minerālvielu uzsūkšanos un imunitāti.

Linsēklas satur organismam nepieciešamās Omega 3, 6 un 9 taukskābes, minerālvielas – dzelzi, kalciju, cinku, fosforu, magniju un kāliju, šķiedrvielas, kā arī vitamīnus B1, B6.

 

Maltas linsēklas var izmantot, lai aizstātu olu.

1 ēd.k. linsēklu aplej ar 2 ēd.k. ūdens, izmērcē 10 min un pievieno pankūkās, kūkās kā saistvielu olas vietā. Labi turēs kopā arī kartupeļu pankūkas un pat kotletītes.

Kāpēc izmantot linsēklas olas vietā?

  • Ja tev ir alerģiska reakcija pret olas baltumu.
  • Ja vēlies ēdienam pievienot papildus šķiedrvielas.
  • Ja vēlies samazināt holesterīna daudzumu asinīs. Olas satur piesātinātās taukskābes, kas palielina holesterīna līmeni asinīs, savukārt linsēklas atrodamās Omega taukskābes to samazina.